Skuldkänslor

Godkväll, blev ingen Malmö idag. Vaknade med fruktansvärt illamående och huvudvärk. Kände direkt att detta blir ingen bra dag, gått med fruktan hela tiden att smärtan ska komma tillbaka så vågade inte chansa.. Försökte pigga till mig genom att tvinga Rebecca lämna Vincent hos mig:) så tog vi en stor promenad och lekte en jävla massa, vi fikade i de fina vädret också, pigg blev jag.  Men hann komma innanför dörren så somna jag i soffan. Helt slut, räcker jag gör ngt litet så somnar jag direkt. Är nog all morfin från dessa dagar som slagit ut mig... Är jätte besviken att de inte blev Malmö för har sett fram emot de väldigt mkt. Men men de kommer fler tåg som mamma alltid sa. 
Fick mysa med Vincent iallafall i några timmar och de va guldvärt <3 

Nu ska jag sova för imorgon är de jobb som gäller och har jag tur behöver dem mig på natten oxkså så kör jag helpanna. 
Godnatt<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0