Väääägning

Hände inte mkt på vågen denna veckan /; lite besviken men ja dem veckorna får man väl ha också... Har ju gottat till de lite extra på festivalen så är troligtvis därför :) hihi.
Jobbade idag och snabbt som fasen gick de, brukar inte gå så fort på jobb men idag sprang tiden förbi, ska inte klaga för de va underbart ;) bara på de imorgon igen.

Vikt denna veckan: 93,9 kg
Förra veckan: 94,0
Viktnedgång: -0,1 kg ;)
Totalt: -32.1

Mellanmål: yoghurt.
Lunch: lax m potatis o citron dill sås.
Mellanmål: knäckebröd m lax.
Middag: lasagne m groddar
Kvällsmål: blåbärssoppa o knäckebröd.

Hade värsta lyxen idag ;) älskling lagade mat hihi, är nog andra gången han gör de på 1 år haha, jag låter inte han göra de vanligtvis men idag så gick de super bra, gott va de. Duktig man jag har❤❤

Godnatt på er ❤

Freeee

Varit ledig idag och satan vad skönt de varit :)
Igår fick vi besök av stoffes pappa o hans fru, dem hjälpte mig med min cykel o sen käkade vi thai mat, as gott!!!! :D och nu kan jag cykla igen hihi, jäkla punka. Tog även ett långt dopp i havet med älskling ;) mysigt värre.
Idag tog jag sovmorgon, och riktigt dryga ut hela morgonen ;) riktigt härligt. Hoppa på cykeln och tog en tur till stan vid lunch, shoppade en jätte snygg kjol och skit snygg tunika. Kjolen är jätte tajt och skulle egentligen bara testa den för skojs skull men den satt skit bra :) aldrig trott att jag kunnat ha den stilen på kläderna men ack så fel jag har.
Käkade lunch på grekiskt ställe i stan och de kommer jag utan problem att återkomma till igen, aldrig smakat bättre grekiskt..
När jag kom hem va de snabbt att byta om och ta bussen åter igen till stan för 1 timmes massage ;) behövde verkligen de ska jag säga, ont gjorde de men de är väl värt de i slutändan.

Mellanmål: knäckebröd.
Lunch: köttspett m potatis o tzatsiki.
Mellanmål: -----
Middag: ugnsbakad lax m nypotatis och citron dill sås.
Kvällsmål: knäckebröd

Imorgon är de jobb Så har bäddat ner mig nu :) får hoppas denna veckan går snabbt. Är dessutom vägning imorgon, får se om de hänt ngt :)

JAAAAAAAAAA

Shit vad lycklig jag är just nu :D kände för ngn dag sen att jag började få ont i brösten och lite konstig i kroppen...
GueSs what, jag har ägglossning :D de är just detta som varit stoffes o mitt problem just att jag inte kunnat få några ägg. Stack iväg efter jobb till Apoteket och har tagit två test och dem visar positivt :D kan inte vara mer lycklig just nu!!!!!
8 månader kvar sen försöker vi skaffa fram en bebis igen hihi, ska även ringa imorgon och få tid till Gyn så dem kan bekräfta genom ul :D omg vad glad jag är haha!! ❤❤❤❤❤❤

Sömnlös

Typiskt att jag Inte är trött längre -_- istället tog jag mig äran att köpa något jag velat ha länge :) hihi beställde nämligen hem ett par Chanel öronhänge som tiffany hade special pris på... Längtar tills jag får dem nu..
Lär sova gott ❤❤❤

Festival

Fyyyyy så trött jag är idag, svårt att förstå att jag är vaken just nu ens..
Igår jobbade jag sen på kvällen kom min syrra hit så stack vi till festivalen, gick runt lite och försökte vinna saker ;) gick ju bra de! Eller inte. Jag köpte ett skit snyggt armband till mig och ännu en drömfångare till sovrummet :) så nu är jag nöjd hihi, vad tycks??
Somna inte fören efter 01 inatt och skulle upp 5 timmar senare -_- va knappt levande på jobb. Men som man bäddar får man ligga ;)

Sen jag kom hem från jobb idag har jag varit otroligt rastlös, verkligen letat efter saker att göra så nu ser de relativt ordningsamt här hemma. Skulle egentligen ner till festivalen med lite folk men de orkade jag faktiskt inte, varit där två dagar nu och de räcker för min del :) så nu ligger jag o myser i soffan till pearl harbor och ska snart öppna vanilj kvarg som lördagsmys. Är ju jobba imorgon igen, kill me. Sen får vi besök av stoffes pappa o fru.

Mellanmål: knäckebröd.
Lunch: kåldolme m quinoa o broccoli.
Mellanmål: banan.
Middag: kycklingsallad.
Kvällsmål: kokt ägg.

Jag måste börja äta nyttigare igen -_- blir knäpp på mig själv för står heeeeelt stilla på vågen denna veckan. Besviken är jag, får ta o skaffa mig nytt träningskort också, massa måsten har jag hihi ;)

Godnatt på er!! Imorgon blir en varm dag ❤❤

Fullt ös

Usch va skönt att vara hemma nu, va meningen att vi egentligen skulle till ven idag men så regnar de just idag av alla dagar!! Har varit torka i 1 månad och så ska de bli fult väder när vi ska iväg ;) tja de är min vanliga otur.
Vi gjorde de bästa av situationen och tog första bästa bussen till väla och shoppade loss hihi ;) kanske inte riktigt men vi fick handlat. Jag fick med mig två sminkborstar, torrschampoo, bikiniöverdel och resväska ;) så nu är jag ett steg närmre Turkiet. Är bara fickpengar kvar. Den är rosa och alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR rosa hihi, så jag är jävligt nöjd med den. Fick den till ett bra pris också.
När vi kom hem tog jag en snabb dusch och fixade till mig lite, sen begav vi oss till stan för det är ju Hbg festivalen resten av veckan ;) jag HATAR festivaler, ser ingen som helst mening med dem, är bara trångt, mkt människor och massa fylla... Meeeen Stoffe tjatade och tjatade så jag följde med ner, trodde vi skulle va där typ 1 timme men kom nyss hem, lär dö på jobb. Träffade hans släktingar och snacka massa med dem :) käkade lite libanesisk mat och spelade lite hihi, Stoffe vann en nalle till sin brorsdotter. Såg även Sean banan en sväng, han ser lika dum ut som han låter.

Fick hem lönespec idag, jisses sån lön :O är helt chockad för så mkt pengar har jag inte haft på en evighet, om jag ens haft så mycket?? Tror inte de så blir att spara undan :) sitter och försöker fundera på vad jag får nästa månad, lär ju hamna i chock då haha! Ska spenderas väl!

Frukost: yoghurt
Mellanmål: ----
Lunch: ris m kyckling curry o sallad
Mellanmål: knäckebröd
Middag: sallad med kafta spett ;) underbart!
Kvällsmål: pinsamt nog lite glass o mandel xD

Men får väl säga att vi har gått över 1 mil idag så har rört mig samtidigt haha, får se vad vågen visar på måndag ;) spännande!

Nu ska jag sova och lär sova sjuuuukt gott!
Godnatt❤❤

Vägning

Återigen måndag, och jisses vad tiden går snabbt! Är nästan lite chockad över resultatet denna veckan på vågen, blev betydligt mycket mer än jag tänkt mig :) men jag klagar inte, hoppas bara jag hinner nå mitt mål tills Turkiet hihi att komma ner på 80 talet ;) hoppas!!
Idag stod vågen på 94,0 kg och de är en total viktminskning på -32 kg.
Förra veckan vägde jag 96,1 så de är en total viktnedgång på 2,1 kg :O de är inte ofta de händer längre hihi, nöjd är jag.

Idag har jag mått skit rent ut sagt, min kropp pallar inte denna värmen när jag jobbar, tränade efteråt för den delen, gjorde inte saken bättre.. Försökt kräka några gånger och funderar på att ta dusch nummer 2 denna kväll, jag mår jätte illa och kallsvettas :S hoppas de blir bättre tills jag ska lägga mig.. Är troligtvis vätskebrist ju, Eller ja de kan bero på mycket :p. Är jävligt stolt att jag tränade idag iallafall, va inte många på gymmet hehe och de är förståeligt eftersom de varit 30 grader.

Imorgon är de jobb på kvällen sen är jag ledig två dagar, fan vad jag längtar, ska först en sväng till Rebecka på onsdag och träffa henne och lille Vincent! :) mycket mysigt! Sen på torsdag tar jag och älsklingen båten från råå över till ven och tar en hel dag med massa cykling och piknick hihi.
Känner mig som en helt annan människa just nu för innan gjorde jag absolut ingenting på mina lediga dagar och nu för tiden vill jag göra allt förutom att sitta hemma :) energiboost har jag fått.

Frukost: aprikoskräm
Mellanmål: yoghurt
Lunch: kåldolme m quinoa o broccoli.
Mellanmål: smoothie
Middag: kebabsallad
Kvällsmål: skippar de pga illamåendet.

Åt en glas till efterrätt idag för att belöna mig lite efter en vecka med mycket träning :) aldrig mer säger jag! Mått skit hela dagen och ovanpå de får jag världens dumpning, ville avlida! Men den är över nu och kommer aldrig äta Magnum igen. Ever!!

Snacka lite med gbgaren lite i telen innan :) alltid härligt att få höra dialekten! Hoppas jag kan ta mig upp till Liseberg och träffa han för fy vad längesen de va nu, skönt att komma härifrån lite o se annat ett tag, omväxling om inget annat. Får se hur de blir. Har funderat många gånger på att flytta upp där, aldrig vågat bara. Stoffe hade velat om vi haft jobb, kanske ska söka där lite för skojs skull? ;) vad kan hända liksom hihi.

Gångavstånd: 9,8 km
Styrketräning: 15 min
Crosstrainern: 15 min
Spinning: 15 min

Totalt blev de 400 k jag brände idag, lite mer kanske. Så öm är jag nu ;) men de är härligt!!

Godnatt! Hoppas ni får sova något i värmen.

Pic

Glömde ju bilderna i förra inlägget xD

Mätning Juli

Två dagar kvar nu sen är jag ledig :D yeeey!! Ska bli jätte skönt har en massa planerat dem dagarna.
Idag va de mätdags och foto dags, kunde inte varit med nöjd tror jag. Har ju satt ihop före bild med bilden från idag, är en skillnad men de är väl tur de hehe för 32 kg är ju inte så lite, hade varit konstigt om de inte syntes ;)
Har lite svårt att hantera komplimanger? ngn som har samma problem? så fort ngn säger ohh vad liten du blivit eller liknande så blir jag stum :S ska man säga tack? haha ingen aning, skit störigt.

Mått:
Huvud: Start: 56 Nu: 51
Vad: Start: 50 Nu: 42
Totalt: -146 cm

Japp de va dem måtten de, och som sagt super nöjd!! Kollade på bilderna före op idag och kan inte förstå att de är jag, att jag såg ut så :O jag trodde på allvar inte de såg så hemskt ut men när jag jämför gamla och nu förstår jag verkligen... Usch och fy där hamnar jag aldrig igen!
Börjar bli riktigt trött så får väl slänga i mig lite kvällsmat och sova sen, är en ny dag imorgon på jobb och gymmet efter de, Sista dagen som är gratis =( buhu jag som kommit in i rutinen nu ju! jag får ta o skaffa på annat ställe bara där de är billigare.

Gångsavstånd: 8.5 km
Styrketräning: 20 min
Cykling/crosstrainer: 40 min ganska exakt 500k brända ;) de är ömt kan jag säga!

Godnatt på er!

Tjohoo

Har jobbat så fruktansvärt mkt så inte orkat skriva dessa dagarna :O men blir bättre i augusti för då är de mindre jobb...
Igår va jag ledig och stack till Kävlinge :) träffade mormor o my, mormor bjöd på stekt sill som jag älskar såååå mycket!! Hon är helt underbar, min extra mamma kan man väl säga :) gjorde henne fin i håret också, då blev hon glad. De e tur jag har henne faktiskt, en bra förebild och alltid haft ett speciellt band med henne, ska låna syrrans sommarkort snart så då blir de många besök i Kävlinge hihi.
Efter besöket hos mormor och mys i solen stack jag hem till min pappa o company en stund, vi käkade lite middag och tog de lugnt. Begav mig sedan hem.
Beställde kläder förra veckan i storlek 40 :D helt underbart! Nästan allt passar mig och sitter för en gångsskull bra. Kan Inte vara mer nöjd med mitt val om denna operationen, och jag mår bra, ångesten är på väg bort sakta men säkert. Imorgon är de dags för fota mig och mäta mig ;) ska bli spännande hihi får inte glömma skriva ut de. De är armarna som fan inte blir mkt mindre :S tips uppskattas gärna på de.

Resan börjar nästa sig med storsteg o börjar bli lite smått nervös, men kommer nog bli bra och skönt! Är bara fickpengar och väskor som ska inskaffas men de gör vi när lönen kommer.

Frukost: knäckebröd.
Mellanmål: ---
Lunch: salami o spenat omelett.
Mellanmål: plommon.
Middag: havrepuffar m yoghurt.
Kvällsmål: knäckebröd o leverkorv.

Gångavstånd: 7 km (lugn dag)

Nu säger jag godnatt ;)

Jul. 15, 2013

Ja tiden går fort, redan måndagen är avklarad nu :) gått rätt fort idag, vissa saker gjorde mig irriterad men de fick jag ta ska ju inte va där så länge "kors i taket".
Tränade mitt första gym pass idag :) super nice! Gjorde 35 min crosstraining blev helt förvånad över mig själv att jag pallade och sen resterande tid gjorde jag rygg övningar för att styrka upp den. Svettades som en gris o mår as bra nu efteråt :) lär kännas imorgon. Ska se om jag ger mig på de imorgon igen.

De är som sagt måndag och de innebär vägning ;) är väl nöjd kan jag säga för neråt går de iallafall.
-0,8 kg har de hänt sedan förra måndagen :)
Totalt är de en viktnedgång på 30 kg och väger just nu 96,1 kg. Super nöjd.

Frukost: yoghurt m havrefras
Mellanmål: yoghurt
Lunch: keso m chorizo o gurka
Mellanmål: knäckebröd o kesella
Middag: kyckling klyftpotatis o gurkmix :)
Kvällsmål: inte intagen ännu xD så får se vad de blir, lutar mot knäckebröd m kräm.

Promenadavstånd: 9,3 km
Styrketräning: 25 min
Crosstraining: 35 min

Nu ska jag slänga ihop ngt tills kvällsmat och sen blir de sängen för trött är mitt mellannamn idag ;)
Godnatt!! ❤❤

Bakis?

Fy så kul jag hade igår, va sjukt längesen jag hade de så roligt!! Vi tre går alltid ihop kvittar hur lång tid de går innan vi ses :) har känt Kathy i 16 år och Sandra är de 9 år nu. Helt otroliga minnen har vi tillsammans och upplevt hela otroliga saker, att få träffa dem behövde jag. Underbara vänner, äkta kärlek är de, finns inte mkt av de i denna värld.
Tog tåget rätt tidigt för att först möta upp mormor, vi fikade lite o snackade :) sen stack jag vidare o möte Kathy i byn innan vi stack vidare till Sandra, vi käkade tapas och drack massa vin, jag hade med mig vad jag tyckte va mkt dricka o allt gick åt haha!
Kan väl säga att jag är lite bakis idag, full blev jag xD skämdes nästan haha. Fick mig många skratt.

Kom hem till mormor vid 02 på natten och däckade vänligt snabbt ;) sov helt underbart! Nu ligger mormor o snarkar i soffan och tagit min plats haha, älskar henne enormt ❤❤❤
My och min lillebror Johannes kommer snart på besök här, har inte träffat han sen april så ser fram emot de väldigt mycket, han är och kommer alltid vara min lille pojke :) blir alltid så rörd när Jag träffar honom. Får se när jag åker hem ikväll men hade behövt sova lite till.

Have a nice day ;)

-30 kg

Idag tjuvvägde jag mig, och till min förvånad räknade jag ut att jag nu gått ner 30 kg. Alltså -30 kg :O känns helt sjukt att säga de o trodde aldrig jag någonsin skulle kunna säga de... Kan väl säga att de gör mig lite stolt, 30 kilo kvar sen är jag nöjd faktiskt.
De är bara läskig för känner mig lika stor som startvikten, ja förutom att de poppat fram ben lite där o var.

Idag har jag jobbat, är bara imorgon kvar sen är jag ledig hela helgen :D ska bli sååååå skönt! Har massa planer. Ska vara i Kävlinge hela helgen. Såg igår att halens har jätte stor rea så beställde en del, hoppas de passar dock, tog storlek 42 men känns som de blir för litet, hoppas de kommer imorgon så jag kan testa de. Behöver nya kläder för garderoben är snart tom -_- har mkt att sälja och ge bort. Får ta med en säck till Kävlinge.
Ifall ngn har en cykel att sälja så säg till, min är halvt trasig -_- så trött på dessa jävla cyklarna. Går alltid sönder när jag äger dem, kanske är vikten? Blir så ledsen o frustrerad :/ alltid ngt!! Kanske för den cykeln är de som får mig röra på mig mycket. Tycker att jag dem senaste dagarna varit fruktansvärt känslosam, kanske hormoner? Who know.....

Lunch: tonfisksallad.
Mellanmål: äpple.
Middag: tonfisksallad.
Kvällsmål: knäckebröd.

Ja jag har börjat bättra mig med målen nu :) de senaste dagarna jag har åtminstone fått i mig allt. Fått justera lite på jobb helt enkelt.
Nu har jag nyss fått fotmassage av gubben så ska ge han lite också sen ska jag sova, börjar om 8 timmar igen.
Godnatt ❤❤❤❤

3 days left

Dagen äntligen över :) ska snart bädda ner mig och ska bli såååå skönt!
Doktorn ringde idag för va där förra veckan och tog prover angående mina hjärtklappningar, har dem fortfarande för den delen. Dem visade inget konstigt förutom jag hade lågt hb, men de överlever jag ;) hehe så nu har de blivit skickat remiss för att ta långtids EKG ska bli spännande att se om de visar ngt :S ändå läskigt!!

Gick bra på jobb idag, relativt lugnt. Lyckades även haffa min kära man på vägen hem ;) hihi så han körde ut till mig i sin söta truck, så söt så!
Bara 3 dagar kvar nu sen är jag ledig, ska Bli underbart.
Ohh längtar mest till måndag för då ska jag skaffa träningskort :D ska bli skönt att känna svetten rinna.

Lunch: fullkornspasta m köttfärssås
Mellanmål: persika
Middag: grekisk sallad m kyckling o quinoa.
Kvällsmål: knäckebröd m skivad leverkorv.

Syndade även med en piggelin glas när jag slutade :) de va jag värd! Och gjorde rätt val då den innehåller bara 55 kcal.
Nu ska jag sova.

Pass

Lediga dagen över då :) är inte ledig fören på lördag nu. Då ska jag till Kävlinge för massa roliga saker.
Idag vakna jag tidigt för att hinna duscha och städa lite här hemma innan vi skulle iväg till polisen och hämta passen :) hehe kan inte säga att jag är nöjd med de för är helt svart under ögonen på bilden. Men de får funka. Men shit vad konstiga dem nya passen ser ut :S komplicerade hehe, ser inte så bra med denna bilden jag la ut, men de är meningen. ;) ville bara visa att nu är de två bilder 1 med färg och en utan, även en konstig plast hål. Ja konstigt.

Idag har Sabina varit här :) mycket trevligt och hade massa att prata om. Va ju några år sedan, vi käkade god mat, tog en promenad till ÖB och åt mkt god efterrätt. Blev slarv idag också med maten :) men vid vissa situationer får de bli så.
Även idag va de dags för vägning, får väl va rätt nöjd, gått ner 1 kilo sedan förra måndagen.
Alltså sen sist: -1.1 kilo
Totalt: -29.1 kg
De går neråt :) sakta men säkert som jag brukar säga. Längtar tills nästa måndag för då ska jag skaffa träningskort hihi, ska bli kul att äntligen ställa mig på crosstrainern som jag saknat.

Mellanmål: aprikoskräm.
Lunch: fläskfilégryta m fullkornspasta.
Mellanmål: knäckebröd.
Middag: grillad kyckling m quinoa o sallad.
Kvällsmål: gino, (efterrätt med gratinerade frukter o riven vitchoklad).

Imorgon är de jobb, kväll som vanligt så blir väl rätt lugnt, är inte samma stress på kvällen som på morgonen. Brukar vara rätt lugnt då, fast man ska aldrig säga så för de blir tvärtom då ;)
Nu är jag jätte trött så lär somna gott!

Freeee like a bird

Äntligen ledig :D jisses vad jag har jobbat den senaste tiden, har verkligen inte pallat att blogga, eller knappt göra något för den delen.
Igår va jag så sugen på att hitta på något så jag beslöt mig för att dricka lite :) tosse kom hit och vi drack lite, sen stack vi vidare till hennes vän Mimi. De va trevligt, väldigt lugnt. Vi stack ner i stan en runda också, de va dock inte alls lika kul som de en gång varit :S och självkänslan jag har är inte direkt på topp! Jag tror ju liksom att alla som glor på mig tänker "kolla in valen" och detta skapar väldigt obehagliga känslor i kroppen. Usch ja kanske en annan gång när alla inte är så splittrade, kändes mest som vi yrade runt överallt xD

Tog bussen hem kl 02 ungefär och snacka lite med älskling, sen däckade jag o vaknade inte fören kl 11 :O de e rekord kan jag säga! Utvilad va jag också. Va inte mkt tid hemma innan jag skulle iväg till jobb hehe men är hemma nu och kan äntligen slappna av lite.
Imorgon kommer troligtvis Sabina hit eller ja vi har inte planerat plats ännu ;) är en bekant jag inte träffat på mååååånga år, va lite kluvet mellan oss så ska bli spännande hihi.

Frukost: ----
Mellanmål: -----
Lunch: halv Skagen baguette.
Mellanmål: aprikoskräm.
Middag: quinoa m korvgryta.
Kvällsmat: vindruvor o kaffe ;)

Haha kan väl inte påstå att denna dagen varit någon höjdare med maten, men vaknade så sent så de fick bli så.

Gångavstånd: 8,2 km
Cykling: 6 km

Måste lägga upp en bild när jag har på mig en "tunika" jag använde rätt mkt i vintras. Den sitter som en klänning nu :) känns bra. Är alltså den oranga. De resterande bilderna är från igår ;)

Godnatt ❤❤❤

.....

Ja de va denna lediga dagen :) synd den är över!
Har fått en del gjort men samtidigt försökt chilla lite. Har fortfarande hjärtklappningarna och va på vårdcentralen idag, dem tog massa prover så ska ringa imorgon när jag slutat o be om svaren. Hoppas dem hittar något så går jag inte med dessa klappningarna i onödan! Vill bli väck med de nu.
Idag kom Karen och min syster på besök, fikade lite här sen vidare till stan för Karen skulle bygga naglarna :) hon fick de i present av mig. Hon blev jätte nöjd vilket va huvudsaken.
När jag kom hem kollade jag klart avsnittet av Greys anatomi som jag följer på tvn varje dag, som jag grät buhuuuu så sorgligt :( de som känner mig vet att jag är besatt av den serien. Nästan sjukligt haha.

När de va slut börja jag fixa dessa omelettmuffinsen jag tänkt göra ett tag :) jätte goda blev dem, gjorde dem på chorizo och dem är super nyttiga, nästan bara protein. Blev över till mat imorgon också på jobbet. Sen la jag mig i soffan o har legat här sen dess.
Älskling började ärtskiftet idag, de innebär att han jobbar 16-04 varje dag sen ledig några dagar.. Lär inte träffa han mkt :p och kommer vara själv hemma varje kväll/natt LÄSKIGT!!! Aja jag får lära mig.

Frukost: yoghurt
Mellanmål: inget
Lunch: kyckling sallad (självplock)
Mellanmål: kaffe?
Middag: omelettmuffins m gurka.
Kvällsmål: knäckebröd.

Har tyvärr slarvat mkt med maten idag men fanns inte möjlighet att äta hos läkaren och inte heller på salongen ;) hihi får ta igen de imorgon!
Imorgon är de jobb så ska snart bädda ner mig i min ensamhet.

Allergi

Svaren kom nu och ja alldeles rätt har jag allergi :) känns skönt att veta!

Jul. 01, 2013

Äntligen kom jag ihåg vägningen denna måndag morgon :) rätt nöjd med resultatet men är nöjd med allt under 100 talet hehe..

Startvikt: 126 kg
Nuvarande vikt: 98 kg
Total viktminskning: -28 kg :D
Och sen senast vägning har jag minskat med 1,9 kg.

Ja nöjd är jag :) 9 kilo till nästa mål, och de målet ska vara färdigt tills vår Turkiet resa. Men de lyckas jag nog med.
Vaknade denna morgonen med samma hjärtklappningar, förstår inte vad de är.. Tänkte ringa vc men eftersom jag sov så länge så hinner jag inte, har en del att fixa här hemma och börjar rätt tidigt idag att jobba. Får vänta tills imorgon om de är kvar då, men frustrerande är de för varje extraslag skjuter ut adrenalin i kroppen så blir hela slut.
Aja nog med klagande ;)

Ha en bra dag för de ska jag försöka ha❤