Work work work

Då va de tisdag, tiden bara springer iväg.. Missat ett gym pass denna veckan så smider planer hur jag ska kunna "få" igen de haha. Kan säga att de går inte så lyckat så får helt enkelt träna extra hårt varje dag denna veckan. 
Max va här igår vi skulle egentligen tränat men blev inte så, och sen sprang bara tiden iväg. Men de va väldigt trevligt ändå :) som sagt så tar jag igen de passet i veckan hihi.
Idag står inte mycket på schemat, blir att jobba klart sen vidare hem och direkt gymmet. Blir att träna magen idag, de va längesen jag gjorde de nu, och så klart en jävla massa cardio ;). Lägger upp en bild nedan på min mage, är så stolt över den för den har börjat få form. Trodde aldrig jag skulle kunna få fin form på den. Så japp fick bli ego bild oxkså mohaha. 

Hade en riktigt rolig kväll med Rebecca på Skype haha, som vi skrattade.. De är en människa jag aldrig släpper ;) bilderna nedan får berätta för er. <3 
Nu får jag återgå till jobbet. 
Ha en bra dag pussss <3 


Lille Vincent med sin pommes <3
Flörtar för fullt ;) 
Mmm Sexyyy 


Haha vi e sjuka and we love it! <3 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahah jag dör över dom bilderna xD

Svar: HAHAHA jag med!! snacka om lycka xD
Emily Larsson

2014-02-11 @ 10:59:46 // URL: http://nicebaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0