Veckan

Usch så dålig jag varit på att skriva xD nästan lite smått ångest över detta haha Aja får bli så. 
Denna veckan har gått fort på jobb, nästan alla varit sjuka så full rulle kan jag tala om, men ändå hunnit att träna varje dag ;) hihi de kan man ju inte missa! 
Hänt lite annat skoj också, igår va jag på intervju på attendo :) and Guess what i got the job! Dock timanställning men han sa de va goda chanser till fast jobb i framtiden. Men de säger väl alla haha, efter de va de dejt dags xD yes ni hörde rätt! Jag blev utbjuden på dejt och de va väldans trevligt. Jätte trevlig kille från Malmö som jag träffat några gånger, ser fram emot ännu en dejt. Vi käkade middag på mezzo och bara snacka en massa, dessutom kollade vi lite film tills klockan blev aaaalldeles för mkt, va ju jobb för mig idag :) bild kommer nedan.. 
Usch magen har haft en jobbig vecka, kräkte i tisdes både efter lunch på jobb och även på kvällen när jag åt middag hemma, förstod verkligen ingenting och igår kväll kom samma skit igen. Valde dock att behålla de i mig istället för att kräka upp de, kändes inte så lämpligt på dejten haha.. Fått höra jag kanske tränar för hårt o de kan vara därför men de tror jag inte att det är. Och maginfluensa är de inte heller för då hade jag mått skit men jag mår ju bra. Finns kanske såna här dagar de också, men de kan jag stå ut med någon gång om året efter alla mina framsteg :). 

Hmm i helgen har jag inget planerat, imorgon efter jobb ska jag däremot träffa Rebecca efter jobb och ta en runda i stan sedan blir de handla dags :D jag tänkte handla hem lite god saker till helgen.. Några nötter eller liknande. Ska bli trevligt att träffa Rebecca, saknat henne massa på sistone <3 
Som sagt inget planerat i helgen och de är rätt skönt, tänkte på lördag inte ens lämna hemmet om de är fult väder för jag behöver en hel dag att bara sova ut ordentligt. Speciellt efter denna Vecka på jobb... Har kollat lite jobb utomlands men hittar inte många sidor som man kan söka på, så ifall ngn vet var man kan snabbt få tag på jobb utomlands så hojta till ;) lite sugen på att jobba denna sommaren utanför Sverige. Även om ngn är sugen på en weekend ngnstans så hör av er :D jag vill bara bort härifrån ett tag hihi. 

Nä godnatt på er <3 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0