Valentinesday

Lite besviken på denna lördag måste jag säga, iallafall hittills. Hade hoppats på sol idag så jag kunde gå ut o satt mig, men ikke. Varför ska de va så bra när jag är ledig, får väl hoppas på mer tur imorgon. 
Idag har jag verkligen inga planer alls konstig nog, brukar alltid ha saker att göra. Behöver diska men de kan jag ta imorgon, skit konstig känsla. Så tänkte faktiskt lyfta på röven och göra en suprise entré till Kävlinge, överraska mormor med något gott och säga hej till pappa. Ska bara hitta något att ha på mig haha de e lättare sagt än gjort då inga kläder passar mig igen. Trosorna ska vi inte snacka om. Ser ut som en enorm blöja haha hänger som aldrig förr haha. Kanske får bli en liten tur till Ullared snart o handla lite nya underkläder och byxor för den delen, är de någon som har jeans/byxor som är för stora/för små så hojta till för nu har jag verkligen noll av de. 

Igår va de alla hjärtans dag, hade inte höga förväntningar. Handlade hem glass en flaska vin lite chockad o jordgubbar och tänkte jag skulle ha sex and the city marathon :) de blev inte riktigt så. Fick sällskap av Martin och han tog med sig ostbricka och massa god frukt!! :D snacka om att jag blev glad. Ostälskaren själv. Vi kollade imortals och fråga mig inte vad den handla om för jag va alldeles för trött för att minnas den. Men de va trevligt, hade som sagt inte förväntat mig något så blev kul med ett litet överrasknings besök. 
Maj-lis på jobb är en klok kvinna, hon får mig alltid att gå framåt, hon gav mig tipset om att skriva vilken ens dröm man är och att man alltid ska sträva efter de. Va så hon hittade sin man :) så jag gjorde en sammanställning och voilà. Självklart kan man inte hjälpa vem man faller för men hon mena på att de är viktigt man har krav för sig själv. Detta är vad jag strävar efter. Blå ögon är ju inget krav :) mer ett önskemål då ni som känner mig vet att jag älskar blåa ögon. 

Dax för mig att se någorlunda mänsklig ut haha.
Ha en bra dag, pusssss <3 

Kolla in toserna på mina fötter ;) de är mormors verk! O jag älskar dem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0