Svett baby svett

Har tänkt att börja planera om träningen lite, köra mindre styrka och mer cardio för vill inte ha massa muskler och ville inte de från början men har fått en jävla massa haha vill bara tajta till de lite grann :) så började igår med Crosstrainer i 45 min, förbrände 1013 kalorier :O de e helt galet haha har jag aldrig i hela mitt liv gjort. 
Svettades som en gris och körde även på level 17 hela passet vilket jag aldrig lyckats med innan. Hade tänkt att försöka cykla i 45 min idag haha jag lär ju aldrig klara de tror jag men de e väl dumt att säga så. 
Körde rumpa igår, blev benpress 12*3 och ngn annan maskin 12*3 gick över till sqauts där körde jag 10*3 och fall nästan ihop haha så efter de höll jag mig på yogamattan och kasta mina ben bakåt får nog kolla vad den övningen heter... 

Nä nu blir de jobb och sen träning ;) köra hårt för Sen är de lång helg. 
Ha en bra dag! PUSSS 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0