Söndag.

Oppppsss va ett tag sen jag bloggade ser jag ;) börjar undra vad som händer med mitt liv haha upptagen hela tiden. Men tar mig tid denna söndags morgon o bloggar lite om dem senaste dagarna. 
Linserna går skit bra :) tar in dem nu på morgonen o ut på kvällen när jag ska sova, känns jätte skönt att slippa tänka på glasögonen längre. Igår låg jag i soffan o glodde film, de går inte att ligga o glo film utan att glasögonen stör så den känslan va underbar :) blir bara till de bättre med andra ord.
Fått hela månaden ut nu på medicin mottagningen, blev jätte glad att ha lite garanterat, fick även lite i mars. Hade kunnat göra allt för att stanna kvar där, är lätt den bästa personalen jag varit med om och jag har ändå jobbat på många ställen så de är inte ofta man hittar något så bra. <3 

Nu till allt med dejt o liknande, omg vad trött jag blir på de. Så har lagt ner de :) o tar de som de kommer, vill hitta någon där de ska vara enkelt. Inte en massa svartsjuka eller att jag inte får göra vissa saker, de funkar inte riktigt för mig. Så den jag dejtade innan är väck ;) for good! 

Denna veckan har gått så otroligt fort, trodde jag skulle hinna göra en massa men kom på att jag har knappt hunnit göra något alls. Så idag blir de ett jäkla ryck här hemma ;) håller på att tvätta nu, när den är färdig blir de storstädning och därefter gymmet. Tänkte verkligen gotta mig några timmar där idag för har inte bråttom hem som jag annars brukar ha. Blir även att laga någon mat o förhoppningsvis se någon film innan de är sängdags... Blev rätt sent igår kväll för skypa med Max i nästan två timmar haha, blev helt förvånad över att klockan va så mycket. Däckade gaaaanska snabbt efter de. 
På tal om max, I tordes va han här yaaay :D vi tränade tillsammans för fullt på gymmet här vid mig och han lärde mig en del knep för bättre träning ;) så nu är de fit for fight! Efter de stack vi hem tilll mig, fixa lite käk och snackade en massa, va väldigt trevligt, tiden bara flög iväg och de är väl ett tecken på att man haft en bra dag :) ska förhoppningsvis träffas imorgon också och de ser jag fram emot! 

Igår gjorde jag en sak som förvånade mig själv lite, är ännu en sån sak som jag aldrig skulle gjort innan. Jag tog mig ner till stan, promenerade längst hamnen och lyssna lite på musik. Efter de satte jag mig på das backhaus och tog mig en chai latte med semla;) jag skulle aldrig kunna göra en sak innan, mitt psyke räckte inte ens så långt för att kunna ta en promenad, hade sån otrolig fobi för omgivningen. Så när jag ser såna här framsteg som innebär psykiska saker så blir jag nästan tårögd :) trodde aldrig jag skulle bli bra igen, trodde alltid jag skulle ha kvar ångesten och min fobi, men nä inte nu längre och den känslan är underbar. Jag mår oförskämt bra <3 <3 

Nä nu får jag gå ner o hänga tvätt ;) här kommer lite bilder från dagarna som gått. 
Ha en fin dag PUSSS 

Nya favoriterna är vanillapear och cookies and cream ;) kan starkt rekomendera dem. 
Har tajtat till sig lite grann på sistone.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0