Helgen

De här med att jag va besviken på lördagen kan jag inte hålla med om längre haha xD fy så kul jag hade det. 
Dagen började med tågresa till Kävlinge, fika med mormor och moster lite innan pappa hämta mig. Käka middag hos honom och träffa några av mina syskon :) väldigt trevligt! Stack hem vid 21 tiden och hade verkligen inga förhoppningar för lördagen hehe,. Snacka lite med denniz (min granne) på fb och bestämde oss för att dricka lite tillsammans :) fyyyy så skoj de va!! Sluta med att vi blev skit fulla här hemma och drog ner i stan. Träffa gamla jobb polare där nere och lite nytt folk, älskar verkligen impuls saker. Missa dock sista bussen hem men tur så hade jag denniz på ena sidan att guida mig hem och Oscar som snällt guida mig på andra sidan. Tur de finns hopp för mänskligheten, blev en fin promenad, kan säga att utan den promenaden hade jag fått igår... Nu va de hyfsat haha. 

Igår söndag kom Rebecca och lille Vincent på besök efter jag tvättat o städat. Va jätte mysigt :) vi snackade käkade lite onyttig och bara mös.. Mina favorit people <3 avslutade kvällen med lite hemmalagad mos med fisklåda mummsssssss! Rebecca va snäll nog att fota mig denna månaden så nu har jag nyare före och efter bilder :) rätt kul att se vad som händer månad efter månad. Va dock ett bra tag sen sist. Ursäkta rumpan, tänkte först inte lägga upp den men skit samma. Är stolt över den, aldrig haft en rumpa förr :) 
Skypa lite med Rebecca denna kväll och fy så kul vi hade, käka kvällsmat och skratta mkt. Vem har sagt man behöver träffas? Haha ;) kvällsfika genom Skype går lika bra! 

Nä godnatt på er pusssss <3 
Njut av helgens bilder! 













<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0