Godnatt

Då va denna dagen och veckan för den delen över, rätt skönt med ny vecka och nya tag. Ska bli kul att se vad som händer för jag har massa förhoppningar hihi inte nog med att de är löning, men väla står på schemat och även after work med jobbet.Simning o Blir utgång till helgen och även kalas hos moster ;) så ja fullt upp med andra ord. 
Hittade några gamla bilder på mig igår när jag rensade fb på bilder jag inte vill ha där längre, dem kommer nedan. Kan väl säga att jag blev lite chockad haha för på några av dem kände jag mig faktiskt smal haha usch o fy säger jag bara som huvudet kan spela spratt med mig.. 
Haft en väldigt trevlig dag idag, rebecca kom hit efter jag tränat så fikade vi lite och snackade en jävla massa som vi alltid gör haha, tur jag har henne i mitt liv, vet faktiskt inte hur jag skulle klarat de annars, har ingen annan jag litar på här i helsingborg, tycker dem flesta är ytliga tyvärr. Har snackat lite om att röra mig härifrån, har inte bestämt mig och inget som händer inom någon månad men i framtiden vill jag nog röra mig, kommer dock bli sorgligt för har som sagt rebecca och lille vincent som betyder otroligt mycket för mig och bara tanken av att inte träffa dem minst 1 gång i veckan gör mig knäpp.. Men men. 
Idag va jag som sagt på gymmet och svettades som en gris, och de va såååå härligt!! Älskar känslan när de börjar svida i benen och kroppen bara ökar i puls. De får mig älska de jag gör, blev magen som fick stryk idag. Körde 15*3 på maskin och 15*3 i situps sen dog jag haha. Fick bli som dem kallas crunches efter de, blev väl en 50 st sådana med någon minuts paus här o där. Rätt lugnt pass men de e ju söndag och behöver inte köra slut på mig idag för har faktiskt 3 dagar kvar innan vilodagen ;) Har bestämt mig att sluta fokusera på armarna för jag börjar få ganska stora armar och vill inte se ut som en man, Så ska prioritera mage och rumpa i första hand, sedan får jag ta resten pö om pö för dem växer sjukt fort och de diggar inte jag för mina tröjor börjar bli alldeles för tajta i armarna.... 
 
Kollade posten idag dessutom såg jag missat ett brev ifrån socialstyrelsen och där jag fick bekräftat att donera mina organ när jag dör =) Känns bra för ser mycket på lasarettet om folk som fått donater och kan personligen tycka att det är något alla borde göra. De är inte alls svårt, finns på alla sjukhus och vårdcentral speciella donators kort som dem kallas. Du fyller i detta kortet och går in och söker på socialstyrelsens hemsida, där väljer du också om du vill donera vissa organ och även om du kan skänka till forskningen när du dör. Jag tycker de hade varit en otrolig känsla om dem forskat på mig och lyckats komma på ett vaccin mot te.x cancer eller liknande. Så ni som vill tycker jag ska göra de, är en viktig sak och dessutom att lämna blod om ni kan för blodbrist är de just nu i hela landet. Vill inte sitta här och föreläsa men inte alla som vet vad detta innebär eller hör om dessa sakerna men jag som jobbar inom de hör de hela tiden. Kan va bra att sprida ett budskap och sedan kan ni alla uppta de som ni själva vill =) nog om de.
 
Imorgon börjar jag med liten protein diet hihi, ska börja att ersätta mellan målen igen med protein pulver som jag gjorde för ett tag sedan. Tänkte att de hjälper mig få i lite extra protein och dessutom håller de nere mitt sötsug som tyvärr är på topp just nu... Wish me luck ;)
 
Godnatt pusssss <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0