Godmorgon

Söndagen kommen och jag är sjukt utvilad idag haha vaknade före klockan ringde imorse, skulle nämligen börja tvätta kl 06 ;) får ju hålla igång fastän de är helg. Fredes va ju så klart jobb, rebecca hämtade mig efter jobb så stack vi till väla och syndade lite fika och snackade massa skit, vi va även inne på h&m och rebecca hittade en kavaj, jag va lite skeptisk först för de såg inte alls ut som min stil men sen testade jag den och jösses jag va såld haha va bara tvungen att ha den. Fanns däremot inte fler än 1 kvar på H&M och den fattades knappar på så va inget alternativ att köpa den, jag vill ha något helt när jag ska köpa de ;). Efter väla åkte vi iväg till maxi och handlade så nu har jag allt jag behöver tills torsdag när de är löning. Käkade middag hos henne och vi snackade ännu mer skit haha, fick skjuts hem och där väntade martin. Vi glodde klart hunger games 2 från senast och sen däcka jag väldigt gott efter en lång dag. Kan säga att jag längtar tills tredje filmen börjar för de slutet gör mig totalt galen haha orkar inte med såna slut.... 
 
Igår blev de en låååååång frukost och eftersom jag inte planerat något igår så blev det att göra exakt vad jag ville, käkade exakt allt jag va sugen på till frukost och bara hade en Me dag.. Ringde h&m i stan och frågade om dem hade kavajen där och YEEEESSS de hade dem :D jag fick fart i röven och åkte ner och köpte den sista där i storlek 38 :O Galet att jag har den storleken, trodde aldrig jag skulle komma under 40. Va inte särskilt länge där nere för använde mina sista pengar till denna kavajen och de va lätt värt de. Ska på kalas till helgen så får hitta en snygg outfit med den, Någon som kan en snygg outfit med kavaj får gärna hojta till ;)
Hade greys anatomy marathon igår ensam, de va väldigt skönt att sitta själv hemma, jag somnade till lite och vaknade haha och så va i princip hela kvällen helt underbart! Har drömt om att kunna somna i soffan utan att behöva bry mig om något på länge hur sjukt de än låter.. 
 
Nä nu blir de ner i tvättstugan igen och hänga de sista av skiten, sen får jag ta mig i kragen och träna lite, har haft vilodagar nu både fredag och igår. Mina knän har börjat strula så vågar inte köra fullt ut som innan så ska boka tid till sjukgymnast för har mina aningar att dem kommer bli ett problem. 
 
Att göra idag
  • Tvätta√
  • Städa
  • Diska
  • Träna
  • Fika med rebecca
  • Laga mat
  • Duscha och fixa inför imorgon 
Blev en liten påminnelse lista till mig själv ;) mitt minne är kort. 
Ha en bra dag, PUSSSSSS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0