Freeeeeeedag!

Äntligen!! :D de är fredag, dock alla hjärtans dag men skit i de. Jag älskar mitt liv och har alla jag vill ha i det också, fy igår va de slitsamt på jobb, patienterna kom hela tiden och vi slog nog rekord i kassan. Efter de stressa jag ner till optikern för att kolla så linserna är där dem ska vara och japp dem sitter perfekt i ögat så nu tänkte jag kanske försöka hitta något billigare ställe att beställa dem från.. Hmm får se vart de blir.  Efter optikern blev de stress hem för att självklart dra till gymmet hihi körde armar igår o kan väl säga att jag är riiiiktigt nöjd med mitt pass! De känns redan. 
Daniel kom igår, fick passa på när han va i Hbg, väldigt trevligt. Glömde dock bort tiden så fick inte lagat mat som jag skulle, smått besviken på de men men jag får göra något smarrigt ikväll istället. 
Idag är de fredag o känns som jag har mkt att hinna med denna helgen, behöver verkligen handla så får ta de idag eller imorgon en cykeltur till maxi eller kanske till Willys, sjukt drygt! Vill hitta på något för imorgon är min vilodag. 

Har inga direkt planer till ikväll mer än att köpa en flaska vin, min favorit ben & Jerry och kolla sex and the city! ;) de blir en Maxad singelkväll! Vet dock aldrig om de dyker upp annat. 
Nä nu får jag springa till bussen, ha en bra dag! 
Pussssssssss 


Jag börjar bli biff hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0