.....

Från att ha en lugn söndag blev de en söndag med lite mer fart haha! Brukar bli så har jag märkt på sistone, men men.
Börja morgonen med tvätten ju, gick över till städning när den va färdig :) tog ordentligt tag denna gången så här e verkligen rent nu och de är skönt. Rebecca ringde o behövde hjälp med sin säng så blev en tur med lastbil och hämta/lämna säng madrass :) alltid lika trevligt att träffa dem allihop! 
Efter de snabbt hem och inta dagens pwo ;) körde neurocore för extra fart hihi, och ja den körde igång mig rejält. Fan vad jag älskar att träna, idag blev de 45 min cardio och ca 70 min kötta jag ryggen och avsluta med stretching. Är så förälskad i gymmet så stretcha jääääätte sakta haha ville verkligen inte därifrån, förstår inte den känslan som uppstår men de bara sprutar glädjeämnen från mig <3 när jag väl tog mig därifrån va de snabbt hem o fixa käk. Snacka lite med mormor en stund och sen hoppa in i duschen, sen stod diska o bädda på schemat haha. Snacka om att jag fått mkt gjort idag :) skönt att ha den energin annars hade jag inte klarat mig ju.. 

Imorgon är de måndag och lite osäker på vad som händer då, blir jobb till halv 4 iallafall :) sen får vi se om Max kan komma eller ej, blir träning i vilket fall som helst. Imorgon är de rumpans tur att lida ;) ska bli skönt! Älskar mina resultat på den hihi, aldrig haft en rumpa men nu jäklar händer där lite. Fota även magen imorse, den brukar vara som finast då och kan säga att jag är riktigt nöjd. Finner inga ord för hur lyckat detta kommer bli :)
Är nerbäddad nu och ska sova såååå gott :) 
Godnatt!!! <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0